07 March 2008

Random Thoughts Friday

I'm sitting her blogging on this friday night because this girl stood me up today. She has been bugging me for months to go out with her and when I finally make plans with her she says she "forgot all about it" WTF!!! So I'm a little upset right now. I've had girls cancel on me before but she was sooo pressed to go out with me. I didn't even really want to go out I just wanted her to stop asking me. Women are crazy lol... Anyway on to my random thoughts.

1. Why do you feel pressure to buy a gift when someone has a birthday party? if they didn't have a party you would just call or send an email. But if they have a party you have to get something.

2. stuffwhitepeoplelike.wordpress.com/ is the funniest site. I know it's not completely correct but damn if it's not funny

3. So it's pouring raining here in DC and I was thinking it would be cool to be able to carry a girl across a puddle. But does that mean I small girl or I need to lift more?

4. I ate sauted crickets today. They were horrible. I'll never do it again.

5. I can't believe the wire is ending this weekend. I'm running out of shows to watch. At least I have the NFL network

6. My daughter loves The PJ's I don't know if thats a good or a bad thing. I mean it's a black cartoon, even if it has a crack addict as it's best character. It's a 100 times better than that amine garbage they show all the time.



7.

8 comments:

Brittany_83 said...

That girl was testing you. Don't fall for the games.
I like the carry a girl over a puddle idea. :)

Sha Boogie said...

Ohh. I'm gonna need you to not eat thinks that lull me to sleep at night i the summer, thanks..lol

Opinionated Diva said...

LOL @ you & miss thing.

Sounds like it was obvious you didn't want to go out with her, so maybe she just didn't believe you really meant it when you FINALLY gave in!

LOL @ you carrying someone over a puddle...so cute though!

How bout it was POURING rain here in Jersey all damn day yesterday! ALL DAY! ugh!

Eb the Celeb said...

lmao@ #3

and yeah... all the shows i love seem to disappear... i almost cried when they took playmakers away and I may cry tonight after the wire is ovr...


hey and what happened to #7... lol!

NikkiJ said...

You're right women are crazy, but men are too. This guy confirmed with me the day before a date and then avoided any communication the day of. Just crazy, if I was being tested then I sure in the hell didn't pass. Who needs that BS.

Lift more, some of us like being carried, but not necessarily over puddles. Pull out them weights, boy.

Maybe the crickets weren't seasoned well enough.

Mr.Slish said...

Carrying a woman over a puddle? Were you drinking when you wrote this...lol

DollFace said...

There's a black version of #3

http://stuffeducatedblackpeoplelike.wordpress.com/

Ieisha said...

I'm reading older posts so forgive me if I bombard you with comments.

Sauteed crickets, eh? You's a good one. Did they taste like chicken?

Guys get stood up on dates???????